ارده سالم بدون بو و مقوی و سالم

  • ۰
  • ۰

اخیرا، چاشنی ارده  با چند ادویه دیگر برای خدمت دادن با رشته فرنگی سرد، یک سبک گوشتی، مخلوط کردم. اشتباه نکنید که من این پاستر را دوست ندارم با گوشت بخورم. من دوست دارم مرغ گردو، یکی دیگر از غذاهای محبوب چینی برای خدمت با پانسمان کنجد. با این حال، اغلب وقت من دوست دارم از این خمیر پانسمان را برای رفتارهای ساده تر مثل سبزیجات (معمولا اسفناج)، لوبیا (همانطور که در اینجا ببینید) و حتی توفو (پخته شده) .


  • ۹۷/۱۲/۲۲
  • Reza rostami

ارده

حلوا ارده

روغن کنجد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی